V spletni trgovini www.supercombe.si lahko plačujete blago na naslednje načine:
V primeru izbire plačila po povzetju, kupnino plačate dostavljalcu ob dostavi naročenega izdelka. Skupen znesek za plačilo (izdelki in morebitni stroški dostave) je viden ob zaključku nakupa v naši spletni trgovini.
Dostavljalcu GLS, ki dostavlja naše pošiljke, lahko kupnino plačate z gotovino ali kreditno kartico. Pri plačilu s kreditno kartico dostavljavec zaračuna provizijo v znesku 1,43% kupnine.
Znesek za plačilo lahko nakažete na naš TRR. S pripravo naročila in odpremo bomo začeli takoj po prejemu kupnine na naš TRR. Blago boste prejeli v 1-5 delovnih dneh po prejemu nakazila na naš TRR.
Z novim načinom izvajanja spletnih plačil je skrb o varnosti podatkov o vaši plačilni kartici popolnoma odveč. Nov sistem spletnega plačevanja omogoča, da se podatki o številki kartice, CVV in avtorizacijski kodi vnašajo izključno na varnih straneh banke in da trgovec do podatkov nima vpogleda.
V primeru izbire plačila s plačilnimi karticami vas sistem preusmeri na spletne strani, ki jih upravlja procesni center Bankart in banka s katero imamo sklenjeno pogodbo o sprejemu kartic. Možno je plačilo s plačilnima karticama Visa in MasterCard.
Ob prevzemu v fizični trgovini Super Čombe blago lahko plačate izdelke z gotovino ali kartico.
Vse cene vsebujejo DDV in veljajo v trenutku oddaje naročila. Cene, z izjemo akcijskih, nimajo v naprej določene veljavnosti. Za izdelke s trajno nizko ceno zagotavljamo enako ugodno ceno najmanj tri mesece.
Spletna trgovina www.supercombe.si si pridržuje pravico, da cene brez predhodnjega obvestila spremeni.
Trgovina Super Čombe nudi različne promocijske in ostale popuste, ki jih kupec izkoristi z vnosom dobljene kode za popust. Informacije o pogojih za pridobitev kod, trajanju, veljavnosti, načinu koriščenja, prenosljivosti in ostale informacije so na voljo na spletni strani www.supercombe.si, v spletnih medijih, na facebook strani Super Čombe, v promocijskih oglasih, e-novicah ali drugih medijih. Kupec skupaj s kodo prejme navodila za unovčenje.
Kodo za popust je vedno potrebno vnesti pred zaključkom naročila.
Trgovina Super Čombe občasno vsem registriranim kupcem omogoča nakupe z določenim odstotkom popusta, pri katerih vnos kod ni potreben. V času trajanja popusta se registriranim kupcem popust upošteva samodejno.
Podrobnejše informacije so v času trajanja ugodnosti na voljo na spletni strani www.supercombe.si, v spletnih medijih, na facebook strani Super Čombe, v promocijskih oglasih, e-novicah ali drugih medijih.
Dostava je pri nakupu v spletni trgovini www.supercombe.si v skupni vrednosti 39 € in več (z že odštetimi popusti) z dostavno službo GLS brezplačna in jo v celoti krije spletna trgovina www.supercombe.si. V primeru naročila manjšega od 39 € znašajo stroški dostave 3,9 €, ne glede na vrednost pošiljke, težo pošiljke ali način plačila.
Dostava pošiljk se izvaja v dopoldanskem času do 15. ure, zato pri naročilu navedite naslov dostave, kjer boste v tem času dosegljivi. Telefon je ob registraciji v našo trgovino obvezen podatek, saj vam dostavljalec pošle SMS sporočilo in vam pošiljko dostavi na želeno lokacijo. Če se vam zgodi, da pošiljke ne morete prevzeti, se z dostavljalcem dogovorite, kdaj boste lahko opravili prevzem pošiljke.
Ponovna dostava je brezplačna.
Izberete lahko tudi osebni prevzem blaga na naslednjih prevzemnih mestih:
. V tem primeru plačate samo naročene izdelke, priprava naročila je brezplačna.
Vse izdelke iz naše spletne trgovine dostavimo / pripravimo za osebni prevzem v roku 1-5 delovnih dni od datuma sprejetja naročila oz. v primeru plačila z nakazilom na naš TRR od datuma prejetja plačila.
V primeru izbire osebnega prevzema blaga vas s sporočilom na vaš elektronski naslov obvestimo, ko je blago pripravljeno za prevzem.
V primeru, da naročenega izdelka nimamo na zalogi, vas o tem obvestimo po telefonu ali elektronski pošti in se z vami dogovorimo glede zamenjave izdelka, naknadne dostave, izdaje dobroimetja ali drugačne rešitve težave.
V skladu z določbo 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
V kolikor izdelek spada med izjeme skladno s 5. odstavkom 43. č člena Zakona o varstvu potrošnikov tovrsten odstop od nakupa ni mogoč.
Obrazec za odstop od pogodbe je kupcem trgovine Super Čombe na voljo tukaj (klik).
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
Pravice potrošnika iz prejšnjega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Če obstoj napake na blagu ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena Zakona o varstvu potrošnikov.
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: trgovina@supercombe.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en dan po datumu prevzema naročenega artikla. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.
Kupec mora v 15-ih dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago, nepoškodovano, v nepoškodovani originalni embalaži in nespremenjeni količini.
Tudi če kupec v 15-ih dneh po prejemu vrne blago, se šteje, da odstopa od naročila.
Izdelek nam lahko vrnete na dva načina:
1. Vračilo po pošti
Izdelek nam lahko vrnete s poljubno dostavno službo. Priporočamo, da uporabite takšno, ki omogoča sledenje pošiljke. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Vrnjenemu izdelku priložite Obrazec za odstop od pogodbe in kopijo računa za izdelek, ki ga vračate.
Izdelke ustrezno zapakirajte in zaščititi bodisi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko izdelke zaščiti enako kot ga je originalna embalaža. Ne pozabite priložiti obrazca s podatki in kopije računa.
Izdelke pošljite na naslov:
Trgovina Super Čombe
Mariborska 44
3000 Celje
2. Vračilo na prevzemno mesto
Izdelek, ki ga želite vrniti, nam lahko prinesete na naslednja prevzemna mesta:
Pred vračilom izpolnite Obrazec za odstop od pogodbe. Izdelke nam skupaj z obrazcem prinesite na izbrano prevzemno mesto.
Kupcu, ki odstopi od naročila, vrnemo kupnino za izdelke. Kupnino vam bomo vrnili v najkrajšem možnem času, ampak ne kasneje kot v 14 dneh od vaše vloge za vračilo, vendar šele po tem, ko prejmemo vrnjene izdelke. Za vračilo kupnine potrebujemo vaše podatke, ki nam jih pošljete na Obrazcu za odstop od pogodbe